Aquest dijous han sortit a subhasta els primers vuit lots de béns embargats per l'Agència Tributària de Catalunya a contribuents que no han fet efectiu el pagament dels seus deutes. Entre les propietats que se subhastaran hi ha quatre locals a Vila-seca. Els immobles estan ubicats al carrer de la Verge de la Montserrat del municipi de la Costa Daurada.
Els quatre locals, que tenen una superfície d'entre 69 i 95 metres quadrats, tenen una taxació de sortida de 69.673 euros el més petit fins als 95.441 euros el més gran. Els detalls es poden consultar a través del següent enllaç.
En aquest sentit, l'Agencia Tributària de Catalunya també ha tret a subhasta un edifici a Castelldefels, un solars a Sort i un local i un edifici a la ciutat de Barcelona. La data prevista de conclusió de la subhasta és el 18 d'octubre.
L'Agència Tributària de Catalunya subhasta quatre locals a Vila-seca
Són bens embargats per l'ATC , motiu que es veu reflectit en el seu preu
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2023 a les 14:45
Actualitzat el 29 de setembre de 2023 a les 15:57
Et pot interessar
-
Societat Finalitza el procés participatiu per a la millora ecològica del riu Francolí a la Conca de Barberà
-
Societat La Conca de Barberà continua amb els bons resultats de recollida selectiva el 2025
-
Societat Alcover estrena nova app municipal renovada, més pràctica i accessible
-
Societat Els cinc pobles del Priorat que has de visitar almenys una vegada a la vida
-
Societat El Port de Tarragona inverteix prop d'un milió d'euros en una planta fotovoltaica al Moll de Castella
-
Societat El Port de Tarragona modernitza els equips de control fronterer de la terminal de cruers