L'Ajuntament de Tarragona ha licitat aquest dijous 21 de març les obres de millora de l'accés al Circ romà i de l'enllumenat de les seves voltes. Segons el consistori, les actuacions se centraran, sobretot, en l'adequació de la rampa d'accés situada a la capçalera del Circ, a través de la pavimentació i substitució de les peces de marbre més malmeses.
A més, en el marc d'aquestes obres s'allargarà un tram de la barana d'entrada al monument i s'instal·larà un nou enllumenat. El projecte té un pressupost de 184.465 euros i un termini d'execució de dos mesos.
Les empreses interessades en executar els treballs poden enviar les seves propostes fins al 12 d'abril.
L'Ajuntament de Tarragona invertirà més de 180.000 euros en millores al Circ romà
Les obres inclouen la renovació de la rampa d'accés al monument, així com l'enllumenat de les voltes
Publicat el 21 de març de 2024 a les 16:25
Et pot interessar
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys
-
Societat Tarragona consolida la Festa de l'Hamburguesa amb la celebració de la quarta edició
-
Societat La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament