L'aparcament de Vidal i Barraquer s'haurà de pagar abans que acabi l'any

L'Ajuntament de Tarragona també ha decidit pintar ja el barri de Residencial Palau-Torres Jordi

Publicat el 15 de desembre de 2022 a les 15:44
Abans del que s'esperava: els operaris municipals han instal·lat aquest dijous cartells d'avís a la ciutadania que calia treure els vehicles de diferents carrers de la Part Baixa de Tarragona. Un d'ells, on els treballs ja han començat, és l'avinguda Vidal i Barraquer, on les màquines han començat a polir l'asfalt per posteriorment repintar les línies dels aparcaments. Segons ja va avançar el regidor Jordi Fortuny, tota l'avinguda Vidal i Barraquer -incloent el tram que conflueix amb el carrer Pere Martell- serà zona verda.

Per al consistori, "no té sentit" que alguns carrers més propers al riu Francolí, com ara el passeig de la Independència, hagin canviat de zona blanca a zona taronja i altres més propers al centre de la ciutat continuessin gratuïts. D'aquesta manera, no només s'hi veuran afectades les places d'aparcament de Vidal i Barraquer, sinó que també seran verds els carrers del barri de Residencial Palau-Torres Jordi.

Els avisos penjats en forma de cartells avisen que cal treure els vehicles dels carrers encara no afectats pels treballs iniciats avui abans del dia 18 de desembre. En cas que no els propietaris dels cotxes no ho facin, tal com és habitual, la grua municipal se'ls endurà.
 

El carrer Josep Maria Malato Music, a Tarragona, amb el cartell d'avís de pintura. Foto: Josep M. Llauradó