L'Arboç té un ric patrimoni modernista que es posa a disposició de tots els veïns i visitants durant la Fira Modernista del Penedès. Enguany, en la desena edició d'aquest esdeveniment, es faran visites en diferents formats a quatre dels edificis més emblemàtics de la vila. Són els de la Giralda, el Palau Gener i Batet, Cal Pons i l'Hospital de Sant Antoni.
La primera visita a la Giralda serà el dissabte 15 d'abril a les 10.45 hores i es comptarà amb uns guies molt especials, els alumnes de quart d'ESO de l'escola Camp Joliu. A les dotze del migdia es farà una visita a l'Hospital de Sant Antoni i al palau Gener i Batet amb el guiatge d'Eduard Jané.
Ja a la tarda, de nou els alumnes de Camp Joliu mostraran als visitants l'edifici de Cal Pons, amb una sorpresa al final. A les 17.00 hores també es podrà fer una visita fotogràfica a la Giralda per un preu de tres euros per persona, encara que els que vagin vestits d'època tindran accés gratuït.
El diumenge 16 a les dotze es farà la sempre multitudinària visita a la Giralda amb les explicacions d'Eduard Jané. De les onze a la una del migdia també es podrà fer una visita fotogràfica al palau Gener i Batet amb les mateixes condicions que les del dia abans. Una oportunitat que es repetirà a la tarda de nou a la Giralda.
La desena edició de la Fira Modernista de l'Arboç es farà els dies 15 i 16 d'abril i aviat es podrà consultar el programa complet.
L'Arboç obrirà les portes de quatre edificis emblemàtics per la Fira Modernista
Es podran fer visites a la Giralda, el Palau Gener i Batet, Cal Pons i l'Hospital de Sant Antoni
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
Una missió comercial de la Cambra de Tarragona, atrapada en un hotel a Líbia pels combats al carrer TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
Publicat el 05 d’abril de 2023 a les 11:16
Actualitzat el 05 d’abril de 2023 a les 11:29
Et pot interessar
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys
-
Societat Tarragona consolida la Festa de l'Hamburguesa amb la celebració de la quarta edició
-
Societat Els veïns de Blancafort reclamen millores a la C-14 entre Montblanc i Solivella
-
Societat El Museu Terra presenta els actes del Dia Internacional dels Museus a l'Espluga de Francolí