L'Assemblea Veïnal de Cunit ha iniciat accions per a l'adaptació per a persones amb discapacitat del pas subterrani de l'estació de trens del municipi del Baix Penedès. En aquest sentit, l'entitat ha anunciat l'inici d'una campanya per tal que Adif i el Ministeri de Transports facin les actuacions pertinents per a executar els treballs.
En una instància dirigida a l'empresa gestora d'infraestructures i al Ministeri de Transports, l'Assemblea Veïnal de Cunit recorda que l'estació del municipi del Baix Penedès disposa d'un pas subterrani que no està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda, incomplint així la normativa vigent.
En aquest sentit, demanen la instal·lació d'ascensors o rampes que permetin salvar els esglaons. Així mateix, exigeixen que aquests es reparin, ja que estan deteriorats pel pas del temps.
L'Assemblea Veïnal de Cunit demana millores a l'estació de trens del municipi
L'entitat ha iniciat una campanya per aconseguir que el pas subterrani de la infraestructura estigui adaptada per a persones amb mobilitat reduïda
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
Publicat el 02 d’octubre de 2023 a les 17:30
Actualitzat el 02 d’octubre de 2023 a les 17:35
Et pot interessar
-
Societat Altafulla construirà un nou carril bici al carrer Marquès de Tamarit
-
Societat Cambrils habilita una nova zona d'estacionament exclusiu per a autocaravanes
-
Societat El sorteig de la Primitiva deixa un premi de milers d'euros a Roda de Berà
-
Societat Una constructora demanda l'empresa pública d'habitatge de Tarragona per sobrecostos en una promoció
-
Societat L'Estiu Jove de l'Alt Camp es consolida carregat de novetats i propostes als municipis
-
Societat Dol al Baix Camp per la mort de Dolors Tonda, referent en el moviment associatiu femení