El Carnaval de Tarragona és, sens dubte, un dels millors de l'Estat. Després de dos anys d'aturada a causa de la pandèmia, les ganes per tornar al carrer eren màximes i així ho van demostrar les comparses amb la primera de les rues, dissabte, i després amb el retorn de la Rua de Lluïment.
Les 15 millors comparses de Tarragona es van congregar a l'avinguda Ramón i Cajal per donar pas a una rua que va ser presenciada per milers de persones, les quals van gaudir amb l'alt nivell que enguany van exhibir els participants.
[slideflaix]1900[/slideflaix]
Zebres, peixos, vikings, Sant Jordis i princeses, Mary Poppins, un carnaval venecià i un altre brasiler,..., les temàtiques escollides enguany per les comparses eren moltes i variades, però totes tenien un nexe: una gran elaboració que va deixar tots els assistents amb la boca ben oberta.
Tot estava cuidat fins al mínim detall: des del maquillatge, fins als complements i, per descomptat, les coreografies.
Amb una rua que va durar més de quatre hores, les millors comparses van tornar a omplir els carrers de música, disbauxa i disfresses.
Aquest dilluns, 20 de febrer, la festa continua amb el Judici al Rei Carnestoltes. Serà a partir de les vuit del vespre al Teatre Magatzem, i allí el Rei i la Concubina hauran de pagar pels pecats comesos durant aquests dies de disbauxa.
Les millors comparses de Tarragona s'exhibeixen a la Rua de Lluïment
Milers de persones omplen els carrers de la ciutat per veure l'espectacle
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital

- Laia Solanellas
- Cap de redacció i fotografia a TarragonaDigital
Publicat el 20 de febrer de 2023 a les 09:43
Actualitzat el 20 de febrer de 2023 a les 09:54
Et pot interessar
-
Societat Arriba la 54a edició de la Festa de la Verema de la DO Conca de Barberà a l'Espluga de Francolí
-
Societat Tarragona instal·larà 28 càmeres de videovigilància a la Part Alta, Rambla Nova i Via Augusta
-
Societat Surt a licitació la reordenació urbanística del carrer dels Filadors de Torredembarra
-
Societat Mont-roig del Camp reconeix Juanillo com a Fill Adoptiu per la seva trajectòria vital i llegat cultural
-
Societat Vila-seca finalitza les obres de millora a l'avinguda de la Verge de Montserrat i al carrer Antoni Gaudí
-
Societat L'estació d'autobusos de Tarragona avançarà l'obertura per millorar l'atenció als viatgers matinals