El Carnaval de Tarragona és, sens dubte, un dels millors de l'Estat. Després de dos anys d'aturada a causa de la pandèmia, les ganes per tornar al carrer eren màximes i així ho van demostrar les comparses amb la primera de les rues, dissabte, i després amb el retorn de la Rua de Lluïment.
Les 15 millors comparses de Tarragona es van congregar a l'avinguda Ramón i Cajal per donar pas a una rua que va ser presenciada per milers de persones, les quals van gaudir amb l'alt nivell que enguany van exhibir els participants.
[slideflaix]1900[/slideflaix]
Zebres, peixos, vikings, Sant Jordis i princeses, Mary Poppins, un carnaval venecià i un altre brasiler,..., les temàtiques escollides enguany per les comparses eren moltes i variades, però totes tenien un nexe: una gran elaboració que va deixar tots els assistents amb la boca ben oberta.
Tot estava cuidat fins al mínim detall: des del maquillatge, fins als complements i, per descomptat, les coreografies.
Amb una rua que va durar més de quatre hores, les millors comparses van tornar a omplir els carrers de música, disbauxa i disfresses.
Aquest dilluns, 20 de febrer, la festa continua amb el Judici al Rei Carnestoltes. Serà a partir de les vuit del vespre al Teatre Magatzem, i allí el Rei i la Concubina hauran de pagar pels pecats comesos durant aquests dies de disbauxa.
Les millors comparses de Tarragona s'exhibeixen a la Rua de Lluïment
Milers de persones omplen els carrers de la ciutat per veure l'espectacle
ARA A PORTADA

- Laia Solanellas
- Cap de redacció i fotografia a TarragonaDigital
Publicat el 20 de febrer de 2023 a les 09:43
Actualitzat el 20 de febrer de 2023 a les 09:54
Et pot interessar
-
Societat Vimbodí i Poblet acollirà, per primera vegada, l'ordenació d'un capellà
-
Societat Jordi Pons deixa de ser director de la presó de Mas d'Enric del Catllar
-
Societat Un espectacle de drons clourà la 66a edició de la Fira Multisectorial de Cambrils
-
Societat Reus col·locarà noves llambordes Stolpersteine per recordar set deportats als camps nazis
-
Societat El centre de negocis de Cunit «i-Factory» estrena nou web
-
Societat La tòfona, el formatge i la mel protagonitzen una jornada divulgativa a les Muntanyes de Prades