Es tracta d'una exposició que recorda l’escola des de la seva creació l’any 1864, però que fa èmfasi en el present i futur del centre educatiu. Serà visitable fins al proper 10 de març, de dimarts a dissabte de 18 a 20 h. i dissabtes, diumenges i festius d'11.30 a 13.30 h. Amb aquesta inauguració, l’escola inicia els actes de commemoració d’aquesta fita destacada.
Al llarg de tot l’any 2024 l'escola Vedruna ha organitzat una sèrie d'activitats que properament s’aniran desgranant. Destaca un cicle de conferències educatives que es realitzaran a la nova aula STEAM de l’escola, i que començaran amb la presentació Innovem amb fonament? Per una educació basada en l'evidència a càrrec d’Héctor Ruiz. Es realitzarà el dilluns 4 de març a partir de les 18.00h i estarà oberta a tota la comunitat educativa de Valls i comarca.
Els altres temes que es tractaran en aquest cicle de conferències, seran la lectura a casa, la intel·ligència artificial en l’educació, i el neurodesenvolupament dels infants. Altres actes amb una data ja coneguda, són una cantata al Centre Cultural Municipal el 4 de juny amb la participació de l'alumnat de l'escola i una trobada d'exalumnes el 8 de juny, que coincideix amb la celebració de les festes de l'escola.