L'Espluga de Francolí ha celebrat, aquesta setmana, una nova sessió del Consell de l’Habitatge del municipi. En aquesta ocasió, s’ha constituït el Consell de l’Habitatge per a aquest mandat, amb la incorporació de 4 representants de l’àmbit privat. A més, s’ha reescollit a l’arquitecta Rosa Garrell Farré com a vicepresidenta segona.
Durant la sessió es va acordar modificar les bases de les subvencions d’arranjaments de façanes perquè només se’n puguin beneficiar els habitatges. També s’ha prioritzat aspectes com la protecció, la tipologia constructiva, les despeses d’ocupació de via pública, a més d’atorgar més puntuació als immobles del nucli històric i als que millorin l’eficiència energètica de l’edifici.
En aquest nou Consell de l’Habitatge, s’ha informat sobre les actuacions en marxa, incloent l’aprovació del projecte executiu dels habitatges de la caserna i la modificació puntual del POUM per facilitar la construcció d’habitatges al nucli antic.
L'Espluga de Francolí constitueix el nou Consell de l'Habitatge
S’ha reescollit a l’arquitecta Rosa Garrell Farré com a vicepresidenta segona.
Ara a portada
-
-
-
Societat Reus es vesteix de rosa amb una nova edició del Festival Roses de Reus plena de novetats TarragonaDigital
-
Societat Valls estrenarà nous serveis descentralitzats d’expedició del Document Nacional d’Identitat i de passaport TarragonaDigital
-
Societat La Setmana Medieval de Montblanc encara l'últim tram de la festa amb unes previsions immillorables TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 15 de març de 2024 a les 09:40
Actualitzat el 15 de març de 2024 a les 09:41
Et pot interessar
-
Societat Secomsa i els treballadors signen un nou conveni col·lectiu a la planta de Botarell
-
Societat El Concurs de Relats Breus de Valls dona a conèixer els guanyadors de la 18a edició
-
Societat La 17a edició del Saló de la Moto atrau milers d'aficionats al motor a firaReus
-
Societat El GEPEC-EdC insta el Govern a recuperar la conselleria de Medi Ambient