Se celebrarà el dissabte 3 i el diumenge 4 de juny i comptarà amb competicions, tallers formatius i un espai d'exposició especialitzat en skate i scooter. La programació engloba les dues modalitats, skate i scooter, i és la mateixa per als dos dies.
Les competicions es duran a terme en dies diferents: dissabte skate i diumenge scooter, en horaris de 10 a 14.30 hores. Les eliminatòries arrencaran a les 10 hores i es dividiran en tres categories: menors de 10 anys, menors de 16 anys i majors de 16 anys.
Les finals començaran al voltant de les 12 hores i el lliurament de premis serà a les 14 hores. Les persones menors de 18 anys hauran de competir amb proteccions obligatòries de casc, genolleres i colzeres.
Taller d'iniciació
Després de dinar, a partir de les 16 hores, començarà el taller d'iniciació d'skate i scooter a càrrec de Cultívate. Està orientat a persones de totes les edats i tindrà un cost de 10 euros per hora. A més, hi haurà un market amb marques especialitzades en el món de l'skate i l'scooter, així com una barra de bar amb begudes, entrepans —calents i freds— i snacks."Estem convençuts que tindrà molt d'èxit la iniciativa, perquè cada vegada més joves i infants s'endinsen en el món de l'skate i l'scooter. Nosaltres només volem donar-los eines i recursos perquè puguin practicar l'esport amb seguretat", ha indicat el regidor de Promoció Econòmica, Juan Carlos Romera Gil.