Uns 200 tarragonins i tarragonines han sortit aquest dilluns 7 d'abril al carrer per demanar una sanitat pública de qualitat. La marxa, convocada per la Plataforma Camp de Tarragona per la Salut Pública, s'ha fet coincidir amb el Dia Mundial de la Salut i ha comptat amb el suport de la Federació d'Associació de Veïns de Tarragona (FAVT), sindicats, professionals sanitaris, associacions, entitats i partits polítics. El recorregut de la protesta ha començat a la plaça Imperial Tarraco i ha pujat per la Rambla Nova fins al Balcó del Mediterrani, davant el monument a Roger de Llúria, on s'han fet els parlaments.
La pancarta que obria la manifestació ha portat el lema "Defensar la vida és defensar la Sanitat Pública", mentre que també s'han pogut veure pancartes de veïns dels barris de Ponent, altres contra l'increment de la despesa militar i a favor l'increment de les pensions, així com banderes de sindicats i partits polítics. Els manifestants han criticat la privatització de la sanitat i han mostrat el seu malestar per les llistes d'espera, els dies que es triga a tenir una cita en atenció primària o les llargues esperes a Urgències de l'Hospital Joan XXIII.
Finalment, des dels sindicats també s'ha reclamat a les administracions que hi hagi més inversió en personal sanitari, per tal d'evitar la sobrecàrrega de treball i la precarietat en els professionals del sector, que moltes vegades, denuncien, acaben sobrepassats.