Mares i pares de la llar d'infants de Cunit comparteixen amb les educadores experiències i preocupacions un cop per setmana

El centre docent el Trenet inicia un nou projecte, «Cafès Pedagògics família&llar»

La primera de les reunions
La primera de les reunions | AC
22 de febrer de 2025, 10:52
Actualitzat: 10:52h

La Llar d’infants el Trenet de Cunit inicia un nou projecte: “Cafès Pedagògics família&llar”, per a famílies de la llar amb l’impuls de l’Ajuntament de Cunit. Amb aquesta iniciativa es vol crear un espai de trobada on famílies i educadores poden compartir inquietuds, neguits i mirades relacionades amb l’educació dels fills i filles.

Durant les trobades, que tindran lloc els dijous d'un quart de quatre a dos quarts de cinc, els assistents, prendran un cafè per amenitzar la xerrada. Des de l’equip educatiu de la llar d’infants “pensem que els cafès pedagògics poden ser una oportunitat bonica i enriquidora per anar creixent com a comunitat educativa.”

El primer cafè pedagògic a Llar d’Infants El Trenet i va ser tot un èxit,  es va parlar sobre la celebració de les festes a la llar d’infants, aprofitant la proximitat del Carnaval. En aquestes xerrades, participa també la formadora de l’Associació de Mestres Rosa Sensat que enguany està realitzant la formació de l’equip educatiu, Marta Secall, directora de la llar d’infants Xiquets i Xiquetes de Valls. Per tal de preparar les pròximes sessions, el centre demana que es confirmi assistència a través de Dinantia.

Arxivat a