La comandància de la Guàrdia Civil de Tarragona ha incorporat 22 nous agents, que es desplegaran en les diferents unitats que el cos policial té arreu del territori.
Aquest dimecres al matí, el subdelegat del govern espanyol a Tarragona, Santiago Castellà, els ha donat la benvinguda. Durat tot el matí, els agents han participat en una jornada de xerrades amb el personal de la mateixa comandància.
A més d'aquests agents, la Guàrdia Civil rebrà al juny un altre reforç de setze alumnes que faran les pràctiques a Tarragona en el servei de vigilància marítima, en entorns naturals o en infraestructures estratègiques com el port de Tarragona o l'aeroport de Reus.
Més Guàrdia Civil a Tarragona: Incorporen 22 nous agents
El cos policial rebrà setze alumnes en pràctiques al juny a les comarques tarragonines
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2023 a les 15:17
Et pot interessar
-
Societat Vila-seca amplia el servei municipal de transport urbà i millora les freqüències
-
Societat El projecte Tarragona Greenbelt'26 naturalitzarà el tram urbà del riu Clar
-
Societat Liciten la instal·lació de sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions a Tarragona
-
Societat Torredembarra reforçarà la seguretat dels actes més multitudinaris de Santa Rosalia
-
Societat Més vigilància als camps de Tarragona: ajuntaments, Mossos i pagesos uneixen forces contra els robatoris
-
Societat Tarragona posa en marxa un reforç en la neteja d'herbes dels carrers i places