Mig miler de mestres es manifesten de nou per la vaga a Tarragona

Les negociacions amb els sindicats no avancen i per això es plantegen donar continuïtat a les mobilitzacions

Publicat el 30 de març de 2022 a les 13:48
La vaga dels docents ha continuat tenint presència als carrers del centre de Tarragona aquest dimecres al migdia, quan s'ha celebrat la segona manifestació convocada en el marc d'aquesta protesta sindical de cinc dies. Aproximadament mig miler de mestres i professors han assistit a la marxa per la Rambla Nova per exigir un canvi de rumb al Departament d'Educació de la Generalitat.

Durant l'acte s'han fet diversos càntics en contra del conseller Josep Gonzàlez Cambray i també a favor de l'escola pública i en català, pocs dies després de l'acord entre ERC, ECP i el PSC per tal de fer complir la sentència del 25% del TSJC. Amb el mateix recorregut que la primera manifestació la setmana passada, els docents han acabat davant la seu dels Serveis Territorials, al carrer Sant Francesc.

Amb la finalització de la vaga aquesta setmana, els sindicats es plantegen ara què fer per tal de seguir pressionant el Departament i que atenguin les seves reivindicacions de contractació de més personal i revertir les retallades de la crisi econòmica anterior.