Montblanc ja ho té tot a punt per a la 16a edició de la Cursa de Sant Silvestre. Tindrà lloc el diumenge dia 31 de desembre a partir de les 17.00 h a la plaça de Sant Francesc. L'organització espera poder arribar a una participació d'una 80a de nens i nenes per la Sant Silvestre Infantil i d'uns 150 participants per la Sant Silvestre Popular.
Els participants podran passar, el dissabte dia 30 de desembre, per l'església de Sant Francesc de 16.00 a 20.00 h de la tarda per recollir el dorsal.
El diumenge a les 17.00 h de la tarda començarà la cursa de Sant Silvestre infantil amb un recorregut de 500 metres. Un cop acabada, es donarà el tret de sortida a la cursa de Sant Silvestre Popular, amb un recorregut de 3,4 km i que consisteix en donar dos tombs pels carrers cèntrics de Montblanc, passant per llocs com el carrer Riber, carrer Major, els quatre cantons, la plaça Major i la muralla Sant Jordi.
Durant el recorregut els participants estaran acompanyats de música a càrrec de la xaranga Bandsonats. Un cop finalitzada la cursa a la plaça de Sant Francesc, tots els participants tindran berenar a base de coca i xocolata. També es farà un sorteig de regals de diferents col·laboradors, un photocall i es donaran els trofeus als primers classificats.
Montblanc viurà la 16a edició de la Cursa de Sant Silvestre
Tindrà lloc el diumenge dia 31 de desembre a partir de les 17.00 h a la plaça de Sant Francesc.
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 28 de desembre de 2023 a les 10:53
Actualitzat el 28 de desembre de 2023 a les 10:54
Et pot interessar
-
Societat Altafulla construirà un nou carril bici al carrer Marquès de Tamarit
-
Societat Cambrils habilita una nova zona d'estacionament exclusiu per a autocaravanes
-
Societat El sorteig de la Primitiva deixa un premi de milers d'euros a Roda de Berà
-
Societat Una constructora demanda l'empresa pública d'habitatge de Tarragona per sobrecostos en una promoció
-
Societat L'Estiu Jove de l'Alt Camp es consolida carregat de novetats i propostes als municipis
-
Societat Dol al Baix Camp per la mort de Dolors Tonda, referent en el moviment associatiu femení