Montblanc ja ho té tot a punt per a la 16a edició de la Cursa de Sant Silvestre. Tindrà lloc el diumenge dia 31 de desembre a partir de les 17.00 h a la plaça de Sant Francesc. L'organització espera poder arribar a una participació d'una 80a de nens i nenes per la Sant Silvestre Infantil i d'uns 150 participants per la Sant Silvestre Popular.
Els participants podran passar, el dissabte dia 30 de desembre, per l'església de Sant Francesc de 16.00 a 20.00 h de la tarda per recollir el dorsal.
El diumenge a les 17.00 h de la tarda començarà la cursa de Sant Silvestre infantil amb un recorregut de 500 metres. Un cop acabada, es donarà el tret de sortida a la cursa de Sant Silvestre Popular, amb un recorregut de 3,4 km i que consisteix en donar dos tombs pels carrers cèntrics de Montblanc, passant per llocs com el carrer Riber, carrer Major, els quatre cantons, la plaça Major i la muralla Sant Jordi.
Durant el recorregut els participants estaran acompanyats de música a càrrec de la xaranga Bandsonats. Un cop finalitzada la cursa a la plaça de Sant Francesc, tots els participants tindran berenar a base de coca i xocolata. També es farà un sorteig de regals de diferents col·laboradors, un photocall i es donaran els trofeus als primers classificats.
Montblanc viurà la 16a edició de la Cursa de Sant Silvestre
Tindrà lloc el diumenge dia 31 de desembre a partir de les 17.00 h a la plaça de Sant Francesc.
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 28 de desembre de 2023 a les 10:53
Actualitzat el 28 de desembre de 2023 a les 10:54
Et pot interessar
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys
-
Societat Tarragona consolida la Festa de l'Hamburguesa amb la celebració de la quarta edició