El jutjat de primera instància 54 de Barcelona no ha admès a tràmit la petició de Rosa Peral d’aturar cautelarment la difusió de la sèrie ‘El cuerpo en llamas’, que tracta sobre l’anomenat ‘crim de la Guàrdia Urbana’ i que s’estrena el 8 de setembre a la plataforma Netflix.
La magistrada argumenta que aquesta assumpte l’ha de tractar el partit judicial de Vilanova i la Geltrú, on la condemnada vivia abans d’ingressar a presó. Peral ha demanat aquestes mesures cautelars en el marc d’una demanda per dret a l’honor contra la productora Arcadia Motion Pictures i Netflix.
La sèrie està protagonitzada per Úrsula Corberó i Quim Gutiérrez i la mort de l’agent Pedro Rodríguez a mans de Rosa Peral, la seva parella, i de l’amant d’aquesta, Alberto López, també membres del cos de seguretat barceloní. Peral va ser condemnada a 25 anys i López, a 20.
Novetats sobre la petició de Rosa Peral per aturar la difusió de la sèrie sobre el 'crim de la Guàrdia Urbana'
Està previst que s'estreni la sèrie el 8 de setembre, però la condemnada Rosa Peral va interposar una demanda
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 05 de setembre de 2023 a les 10:12
Et pot interessar
-
Societat L'onzena edició de la Music Valls Va de Vins es renova i bat rècord de cellers inscrits
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys