Un càmping de les comarques de Tarragona busca treballadors per a la nova temporada. Concretament, el càmping Serra de Prades, situat al municipi de Vilanova de Prades, busca personal de servei.
Concretament, l'empresa busca personal d’animació amb experiència o estudis relacionats amb l'àmbit de treball. També busca personal de neteja per la temporada d’estiu a mitja jornada o vuit hores setmana. Per últim, el càmping també requereix dues persones per restauració.
Les persones interessades en cobrir aquestes places han d'enviar el currículum per correu electrònic a serradeprades@capfun.com. També es pot fer arribar directament a les instal·lacions del càmping, a Vilanova de Prades, en horari de dilluns a divendres de les 8.00 h a les 16.00 h de la tarda.
Oferta de feina: un càmping de Tarragona busca treballadors
El currículum es pot enviar per correu electrònic o portar-lo presencialment al càmping
-
- Albert Oliva Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 16 de febrer de 2024 a les 12:08
Et pot interessar
-
Societat Arriba la 54a edició de la Festa de la Verema de la DO Conca de Barberà a l'Espluga de Francolí
-
Societat El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp
-
Societat Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona
-
Societat Tarragona instal·larà 28 càmeres de videovigilància a la Part Alta, Rambla Nova i Via Augusta
-
Societat Surt a licitació la reordenació urbanística del carrer dels Filadors de Torredembarra
-
Societat L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa