Passanant i Belltall demana una millora en el funcionament de la C-14, al seu pas per Belltall. L'Ajuntament del municipi exposa que hi ha incidències en la freqüència dels vehicles a dins del municipi i en el funcionament dels semàfors.
En aquest sentit, la velocitat dels cotxes que travessen diàriament Belltall no és l'adequada i el sistema de funcionament dels semàfors tampoc.
Aquestes queixes han estat traslladades a Javier Villacampa, director dels Serveis Territorials de la Generalitat, i a Carlos Mingote, cap de Servei Territorial de Carreteres de Tarragona en la visita que es va fer al poble el passat divendres dia 2 de febrer.
Els dos càrrecs van poder comprovar, in situ, la situació i segons avança Nova Conca s'ha acordat un canvi en el sistema intern del funcionament dels semàfors per tal de poder generar un estudi amb la finalitat de valorar si és necessari l'aplicació d'altres actuacions com, pot ser, un tram de radar dins de poble.
Es preveu que aquesta modificació en els semàfors i la senyalització finalitzarà abans de l'estiu de 2024.
Passanant i Belltall reclama la millora de la C-14
Pel que fa al sistema de funcionament dels semàfors tampoc és l'adequada
Publicat el 13 de febrer de 2024 a les 13:48
Et pot interessar
-
Societat Torredembarra porta a la Fiscalia de Medi Ambient l'extracció de sorra de la platja de la Paella
-
Societat S'incrementen els delictes d'homicidi i abús a la demarcació de Tarragona durant el 2024
-
Societat Més de 70 parades ompliran el parc de Voramar d'Altafulla amb cultura i tresors vintage
-
Societat El periodista Agustí Forné rebrà un reconeixement a títol pòstum
-
Societat Les famílies afectades per falta de places públiques a Reus insisteixen en la reobertura de línia a la Vitxeta
-
Societat Desmantellen l'últim tram de l'antiga línia elèctrica entre Tarragona i Vilanova i la Geltrú