Pira presenta un Laser Tag per al jovent del municipi

Es tracta d'una petició que el mateix jovent ha fet a l'Ajuntament

Publicat el 11 de desembre de 2023 a les 09:35
La regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Pira amb el suport de l'Oficina Jove de la Conca han organitzat una activitat que el mateix jovent de Pira va demanar fa uns mesos en una reunió de poble. L'activitat consisteix en un Làser Tag.

Aquesta activitat forma part d'un conjunt d'activitats que l'Ajuntament de Pira ha preparat per a tothom aquest Nadal, Cap d'Any i Reis.

El Làser Tag tindrà lloc el pròxim divendres 29 de desembre, de les 16.00 h a les 17.30 h de la tarda, a la font del Pi. L'activitat està destinada a joves, però també hi podran participar els infants a partir de 8 anys.

Caldrà fer la inscripció prèvia. Els infants de 8 fins a 11 anys han d'anar-hi acompanyats d'un familiar o tutor. A partir de 12 i fins als 17 anys cal que portin l'autorització de participació signada per la família.