La regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Pira amb el suport de l'Oficina Jove de la Conca han organitzat una activitat que el mateix jovent de Pira va demanar fa uns mesos en una reunió de poble. L'activitat consisteix en un Làser Tag.
Aquesta activitat forma part d'un conjunt d'activitats que l'Ajuntament de Pira ha preparat per a tothom aquest Nadal, Cap d'Any i Reis.
El Làser Tag tindrà lloc el pròxim divendres 29 de desembre, de les 16.00 h a les 17.30 h de la tarda, a la font del Pi. L'activitat està destinada a joves, però també hi podran participar els infants a partir de 8 anys.
Caldrà fer la inscripció prèvia. Els infants de 8 fins a 11 anys han d'anar-hi acompanyats d'un familiar o tutor. A partir de 12 i fins als 17 anys cal que portin l'autorització de participació signada per la família.
Pira presenta un Laser Tag per al jovent del municipi
Es tracta d'una petició que el mateix jovent ha fet a l'Ajuntament
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 11 de desembre de 2023 a les 09:35
Et pot interessar
-
Societat Reus canvia l'ubicació de la nova estació d'autobusos després de l'oposició veïnal
-
Societat Els productes del Camp de Tarragona, presents en el dinar de la conferencia de presidents de Barcelona
-
Societat L'EMT de Tarragona manté la bonificació del 50% en tots els abonaments fins a final d'any
-
Societat Comenen les esperades obres de remodelació de la plaça de la Cinquena Promoció de Sant Pere i Sant Pau
-
Societat Torredembarra porta a la Fiscalia de Medi Ambient l'extracció de sorra de la platja de la Paella
-
Societat S'incrementen els delictes d'homicidi i abús a la demarcació de Tarragona durant el 2024