La loteria ha tornat a portar l'alegria a Tarragona. En aquesta ocasió ha estat el sorteig del Cupó Diari de l'ONCE, d'aquest dimecres 8 de març, el què ha deixat una pluja de milers d'euros al barri tarragoní de Sant Pere i Sant Pau.
José Manuel Amaya ha estat el venedor de l'ONCE que ha repartit l'alegria des del seu quiosc ubicat al Bloc Sant Joan, ubicat al barri de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona.
Segons ha explicat Amaya, el cupó premiat es va vendre per TPV, és a dir, era un cupó electrònic, i ha estat premiat amb 35.000 euros.
El Cupó Diari de l'ONCE posa en joc un premi de 500.000 euros al número més la sèrie, i també reparteix 49 premis a les cinc xifres de 35.000 euros, un dels quals ha caigut a Tarragona en aquesta ocasió.
També hi ha premis 450 premis de 250 euros a les quatre primeres xifres i 450 premis més a les quatre últimes; així com 9.000 premis de 25 euros per les tres últimes o primeres xifres; i finalment el mateix per a les dues primeres i últimes xifres amb 6 euros de premi, mentre que el reintegrament de 2 euros es dona a la primera o última xifra del número premiat.
Pluja de milers d'euros per un premi de l'ONCE que ha caigut a Tarragona
El Cupó Diari de l'ONCE ha portat diners i alegria al barri de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 09 de març de 2023 a les 09:58
Et pot interessar
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys
-
Societat Tarragona consolida la Festa de l'Hamburguesa amb la celebració de la quarta edició