Per altra banda, l'Ajuntament de Tarragona ha recordat que ja es poden adquirir les entrades pel concert de Joan Dausà, que serà el dissabte 16 de setembre, a les 22 hores, al Teatre Auditori Camp de Mart. L'artista presenta 'Jo mai mai. Gira 10 anys'. Les entrades, a partir de 25 euros, es poden comprar a través del següent enllaç.
La BUMT presenta SALS30
La BUMT, que enguany celebra el seu 30à aniversari, presentarà SALS30 el divendres 15 de setembre, a les 22 hores, al Teatre Auditori Camp de Mart. En aquest concert, oferiran un programa amb molta música de ritmes llatins, que faran ballar el públic. Alhora, repassaran els èxits musicals dels darrers temps, de la mà de col·laboracions que no deixaran indiferent.El concert compta amb la col·laboració de la Xarxa Santa Tecla i les entrades tenen un preu de 8 euros, amb un descompte del 50% pels socis de la BUMT.
Un espectacle familiar en la III Gala Benèfica de Todos en Azul
El diumenge 17 de setembre, a les 18 hores, el Teatre Tarragona acollirà la III Gala Benèfica de Todos en Azul, amb la representació de l'espectacle 'Aladín, un musical genial'. Segons ha explicat l'Ajuntament, es tracta d'un espectacle per al públic familiar, que ofereix la combinació perfecta entre la màgia del conte i l'espectacularitat del musical amb l'encant de les aventures de Les mil i una nits.L'entitat Todos en Azul dona suport a les persones amb autisme i tota la recaptació de l'esdeveniment es destinarà al projecte de creació del primer Casal de l'Autisme de Tarragona. Les entrades es poden adquirir al preu d'entre 15 i 25 euros.