Aquest divendres s'han lliurat els premis al mèrit escolar de la Bisbal del Penedèsdel curs 2023/2024 en un acte celebrat al carrer Balmes, just al costat de l'edifici centenari de l'escola. A les set de la tarda, la regidora de Cultura, Judith Vidal, ha obert l'acte j, tot seguit, el tècnic de Cultura i historiador municipal, Jordi Ferran, ha explicat l'origen dels esgrafiats de l'escola i els motius pels quals s'han recuperat les pintures decoratives de la façana del centre escolar bisbalenc. Tot seguit, l'alcaldessa Agnès Ferré i el regidor d'Ensenyament, Daniel Caballero, han fet entrega dels premis, juntament amb l'antic director de l'escola Ull de Vent, Àngel Espinosa; l'actual directora, Agnès Solé; i la professora Rosa Maria Banach, en representació de l'Institut Coster de la Torre.
Els premiats són Juanjo Méndez, de 6è B. Maria Lombarte, de 6è A. Samuel López, de 4t d'ESO i Luciana Naomi Guerrero, de 2n de Batxillerat
En acabar l'entrega de premis, ha tingut lloc l'actuació musical dels bisbalencs Javi i Laura i, en acabar, tots els assistents han participat d'un aperitiu a peu dret amb productes bisbalencs: Es pot recuperar tota la història sobre l'edifici centenari de l'escola al llibre "Memòries escolars", editat per l'Ajuntament de la Bisbal del Penedès. En préstec a la Biblioteca pública de la Bisbal del Penedès. També es pot adquirir per 10 euros.