Reclamen millorar la connexió entre el Baix Penedès i la Universitat Autònoma

Hi ha 95 persones de la comarca que estudien o treballen a la universitat barcelonina

Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 11:38
Actualitzat el 25 d’abril de 2023 a les 11:51
La Federació Xarxa Vendrellenca ha demanat al Departament de Transports de la Generalitat que es millori la connectivitat entre el Baix Penedès i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). L'entitat veïnal ha constatat, a través d'una sol·licitud feta a la mateixa universitat, que a la comarca "hi ha 95 persones que estudien o treballen en aquesta universitat". La majoria són del Vendrell i Calafell.

Per això creuen que és necessari que les connexions entre el Baix Penedès i la UAB siguin més senzilles, i demanen un servei directe per carretera que faci parada a les dues ciutats baixpenedesenques. Des de la Xarxa apunten que ara mateix el desplaçament en transport públic no és fàcil, ja que cal agafar l'R4 de tren i després fer transbord a l'R8. L'altra opció és agafar el servei directe de bus que sí que tenen a Vilafranca.  

L'entitat ja va traslladar aquesta petició a la Generalitat en una reunió que van mantenir el passat 7 de març, però ara l'han reiterat al Departament de Transports