La Federació Xarxa Vendrellenca ha demanat al Departament de Transports de la Generalitat que es millori la connectivitat entre el Baix Penedès i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). L'entitat veïnal ha constatat, a través d'una sol·licitud feta a la mateixa universitat, que a la comarca "hi ha 95 persones que estudien o treballen en aquesta universitat". La majoria són del Vendrell i Calafell.
Per això creuen que és necessari que les connexions entre el Baix Penedès i la UAB siguin més senzilles, i demanen un servei directe per carretera que faci parada a les dues ciutats baixpenedesenques. Des de la Xarxa apunten que ara mateix el desplaçament en transport públic no és fàcil, ja que cal agafar l'R4 de tren i després fer transbord a l'R8. L'altra opció és agafar el servei directe de bus que sí que tenen a Vilafranca.
L'entitat ja va traslladar aquesta petició a la Generalitat en una reunió que van mantenir el passat 7 de març, però ara l'han reiterat al Departament de Transports.
Reclamen millorar la connexió entre el Baix Penedès i la Universitat Autònoma
Hi ha 95 persones de la comarca que estudien o treballen a la universitat barcelonina
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital
Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 11:38
Actualitzat el 25 d’abril de 2023 a les 11:51
Et pot interessar
-
Societat Reus Participa incorpora preferències temàtiques per oferir informació més personalitzada
-
Societat La Comissaria Mòbil de la Guàrdia Urbana incrementa un 20% els serveis als barris de Reus
-
Societat Reus renova l'enllumenat del nucli antic i el tomb de ravals amb una inversió de més de 100.000 euros
-
Societat El director del Parc Natural de la Serra de Montsant reclama accedir a les finques privades per fer-hi gestió forestal
-
Societat La Xarxa Vendrellenca exigeix la millora del manteniment i la neteja de les illes de contenidors
-
Societat Denuncien que el 94% dels refugis climàtics de Tarragona han estat tancats durant l'onada de calor