El Perpetuador de les Festes de Santa Tecla d'aquest 2023 ha estat un dels principals impulsors del Seguici Popular en general, i ha participat activament en la recuperació del Ball de Gitanes, el Ball de Serrallonga, el Ball de Pastorets i Ball dels Set Pecats Capitals. Així mateix, ha assessorat el Ball de Cossis i el Ball de Titans.
"Una important tasca divulgativa per explicar les festes"
Sobre Salvador Fà, la consellera de Cultura de l'Ajuntament de Tarragona, Sandra Ramos, ha destacat "la seva dilatada i reconeguda trajectòria dins la cultura popular de casa nostra", així com "la seva important tasca divulgativa per explicar les festes".Graller en actiu durant els primers anys de la democràcia, Fà és membre de la Comissió Assessora del Seguici Popular des de la seva creació l'any 1991, i speaker habitual durant la tanda de lluïment del seguici el matí de Santa Tecla a la plaça de la Font.
En aquest sentit, l'any passat va ser el comissari dels actes commemoratius dels 700 anys de l'Arribada del Braç de Santa Tecla a Tarragona.