Santa Oliva acollirà la festa de benvinguda als nens sahrauís

Es comptarà amb un espectacle infantil a càrrec de Somriures Nòmades

Publicat el 14 de juliol de 2022 a les 11:11

Santa Oliva acollirà el pròxim divendres 22 de juliol la festa de benvinguda als nens sahrauís acollits aquest estiu al Baix Penedès. El grup 'Vacances en Pau' i la delegació sahrauí a Catalunya ha fet de nou els tràmits perquè diversos infants puguin venir dos mesos. S'allotgen en cases de famílies de la comarca, dues de les quals són també de Santa Oliva.

 

Aquest any, tant la festa de benvinguda com la de final d'estada es fan en aquest municipi, comptant amb la col·laboració de l'Ajuntament. Es faran a la plaça d'Europa i, en el cas de la de benvinguda, hi haurà un espectacle infantil a càrrec de Somriures Nòmades

 

Es tracta d'un espectacle musical de cançons, danses i jocs per a nens i nenes de totes les edats. L’objectiu és fomentar els valors universals, la pau i la convivència entre tots, empoderant somnis, emocions i sentiment de grup.