L'Ajuntament de Montblanc continua amb les accions de millora i manteniment de la vila. La setmana passada va finalitzar l’actuació de millora a la zona del riuot de la capital de la Conca de Barberà.
Segons fonts municipals, feia temps que l’accés al riuot estava obert i en molt mal estat. Això provocava males olors i problemes de salubritat.
Per aquest motiu, l'actuació de la Brigada Municipal ha consistit a tancar l’accés amb un sistema que permet que l’aigua passi. A més, en cas d’un fort aiguat, la paret està feta d’un material fràgil i cediria per deixar passar l’aigua.
Tanquen l'accés al riuot de Montblanc per evitar males olors i problemes de salubritat
Els treballs de millora els ha dut a terme la brigada municipal
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 06 de novembre de 2023 a les 11:59
Et pot interessar
-
Societat L'EMT de Tarragona manté la bonificació del 50% en tots els abonaments fins a final d'any
-
Societat Comenen les esperades obres de remodelació de la plaça de la Cinquena Promoció de Sant Pere i Sant Pau
-
Societat Torredembarra porta a la Fiscalia de Medi Ambient l'extracció de sorra de la platja de la Paella
-
Societat S'incrementen els delictes d'homicidi i abús a la demarcació de Tarragona durant el 2024
-
Societat Aquest jardí romàntic ocult a prop de la costa de Tarragona sembla sortit d'un conte
-
Societat Més de 70 parades ompliran el parc de Voramar d'Altafulla amb cultura i tresors vintage