Els treballadors de l'empresa Navec han sortit al carrer aquest divendres 18 d'octubre per exigir el pagament immediat dels salaris endarrerits que tenen pendents de cobrament. Més de 400 empleats s'han concentrat a dos quarts de sis del matí davant de les instal·lacions de Navec a la Pobla de Mafumet i a l'accés de Covestro, assegurant que "no podem continuar sense cobrar, perquè són fonamentals per al sosteniment de les nostres famílies".
L'empresa Navec està en una complicada situació financera, ja que va entrar en concurs de creditors a finals del mes de setembre. Això ha generat una gran preocupació entre els treballadors, no només pels salaris no pagats, sinó també pel seu futur laboral. La incertesa sobre la viabilitat de l'empresa i la possible implementació d'un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) ha incrementat la inquietud entre els empleats, que temen per l'estabilitat dels seus llocs de treball.
Davant d'aquest escenari, el Sindicat de Treballadors (STR) està treballant activament per garantir els drets de tota la plantilla, exigint el pagament immediat dels salaris pendents i buscant solucions que evitin mesures dràstiques com l'ERO. El STR es manté en contacte constant amb els treballadors per assegurar que cap família es quedi sense el seu sosteniment i per defensar els interessos laborals de tots els afectats.
Els treballadors de Navec protesten per exigir el pagament de les nòmines pendents
La complicada situació econòmica de l'empresa, que està en concurs de creditors, preocupa molts als empleats de la companyia

- La protesta dels treballadors de Navec ha començat a dos quarts de sis del matí. -
- STR
ARA A PORTADA
-
Tornen a transvasar aigua del pantà de Siurana al de Riudecanyes després de dos anys de sequera TarragonaDigital
-
La Firagost 2025 aposta pels productors locals i vol retornar als orígens de la fira per ser referents TarragonaDigital
-
L'enxampen gravant en un lavabo de dones al centre de Tarragona i agredeix una vigilant TarragonaDigital
-
El projecte PFAS-CLEARWATER estudiarà com eliminar compostos perfluoroalquilats de l'aigua potable de Reus i Tarragona TarragonaDigital
-
Arriba la 13a edició del Danseu Festival a les Piles per «crear nous públics per la dansa» Albert Oliva
Publicat el 18 d’octubre de 2024 a les 11:52
Et pot interessar
-
Societat Avions de combat, acrobàcies i adrenalina a la Festa al Cel de Salou: tots els detalls
-
Societat La URV desenvolupa una metodologia per promoure el transport públic en zones rurals turístiques
-
Societat Coneix els guanyadors de la Cursa de Portadors de Saques d’Avellanes de la Firagost 2025 de Valls
-
Societat Ja es coneixen els premiats que gaudiran de la diada castellera de la Firagost al balcó de l'Ajuntament de Valls
-
Societat S'obren les inscripcions per a la 10a edició de Benvinguts a Pagès, la Festa, a la Conca de Barberà
-
Societat En marxa els plans d'ocupació comarcals que donen feina a 50 persones al Camp de Tarragona durant un any