Commoció a Montblanc per la defunció de Matías Sanahuja Queralt, exalcalde de Montblanc. Va morir ahir dilluns dia 12 de febrer a l’edat de 88 anys. Va ser alcalde de la vila ducal des del gener de 1986 fins al juny de 1991.
Sanahuja va arribar a l’alcaldia per succeir la mort de l’anterior batlle Dionís Mestre, del qual n’era el primer tinent d’alcalde. Precisament aquest setmana ha fet 38 anys que va assumir l’alcaldia.
Demà dimecres dia 14 de febrer s’instal·larà la capella ardent a la sala de plens de l’Ajuntament a les 9 del matí. El funeral tindrà lloc a les 10.00 h a l'església de Santa Maria. L’Ajuntament també decretarà tres dies de dol oficial a la capital de la Conca de Barberà.
Tres dies de dol oficial: Mor Matías Sanahuja, exalcalde de Montblanc
Demà dimecres dia 14 de febrer s’instal·larà la capella ardent a la sala de plens de l’Ajuntament a les 9 del matí.
-
- Albert Oliva Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 13 de febrer de 2024 a les 12:13
Et pot interessar
-
Societat Altafulla construirà un nou carril bici al carrer Marquès de Tamarit
-
Societat Cambrils habilita una nova zona d'estacionament exclusiu per a autocaravanes
-
Societat El sorteig de la Primitiva deixa un premi de milers d'euros a Roda de Berà
-
Societat Una constructora demanda l'empresa pública d'habitatge de Tarragona per sobrecostos en una promoció
-
Societat L'Estiu Jove de l'Alt Camp es consolida carregat de novetats i propostes als municipis
-
Societat Dol al Baix Camp per la mort de Dolors Tonda, referent en el moviment associatiu femení