Valls posarà una pantalla gegant a l'Ajuntament per veure la final d'Eufòria de TV3

El proper 17 de juny arriba la darrera gala del programa

Publicat el 15 de juny de 2022 a les 12:14

Valls s'ha bolcat amb Mariona Escoda, la cantant vallenca, al seu pas per Eufòria, l'exitós programa televisiu de TV3. Al llarg de les últimes setmanes, la ciutadana ha impulsat una campanya popular per tal de garantir el suport a la cantant vallenca, amb la finalitat de mobilitzar els fans i obtenir el major nombre de vots possible.

 

Així, la setmana passada, a través de les xarxes socials i dels grups de WhatsApp, es va fer viral la campanya que demanava el vot de tota la ciutadania. Finalment, Escoda ha aconseguit arribar a la final.

 

Aquest divendres, 17 de juny, arriba la darrera gala del programa i la cantant vallenca opta a ser-ne la guanyadora. Per aquest motiu, a la plaça del Blat s’hi instal·larà una pantalla gegant per tal de seguir en directe la final. A partir de les 22.00 h, tota la ciutadania es podrà trobar davant de l'Ajuntament per tal de veure el programa.

 

Segons els impulsors de la iniciativa, l’objectiu «és seguir donant suport a la Mariona i aconseguir el major nombre de vots possible per tal que esdevingui la guanyadora del concurs». En aquest sentit, com cada gala, les votacions es poden fer a l’app de TV3 o a través de la pàgina web d’Eufòria.

 

Primer treball discogràfic als 20 anys

Nascuda el 2001, ha estat vinculada al món de la música des dels 5 anys formant-se en cant clàssic, cant modern, violí i piano. Recentment, ha obtingut el certificat en els nivells 1 i 2 d’Estill Voice Training (Voice Craft) amb Viv Manning. Actualment compagina els concerts amb els seus estudis universitaris en logopèdia i la formació en cant.

 

Als 20 anys publica el seu primer treball discogràfic «Tal com havia de ser». És un EP d’estil pop-rock que desprèn influències de la seva experiència en teatre musical. Una proposta innovadora i exquisida que val la pena escoltar.