Greu accident a primera hora d'aquesta tarda de dilluns, 12 de juny. Els fets han tingut lloc a la carretera C-14, al punt quilomètric 27, a l'altura del municipi de la Riba, a l'Alt Camp.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), en l'accident s'hi han vist implicats dos turismes. A l'interior dels vehicles hi viatjaven un total de sis persones i hi ha hagut diversos ferits.
Els serveis d'emergències han activat dues unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), les quals han auxiliat les persones accidentades. En total hi ha hagut dues persones ferides menys greus que han estat traslladades a l'hospital Pius de Valls.
La resta dels passatgers, quatre persones més, han estat donades d'alta al lloc de l'accident. Els Bombers de la Generalitat i els Mossos d'Esquadra també han intervingut en aquest xoc, realitzant tasques de neteja i regulació viària a la zona.
Accident a la C-14 amb dos ferits de gravetat
Hi ha hagut dos vehicles implicats en els quals hi viatjaven sis persones
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 12 de juny de 2023 a les 17:08
Actualitzat el 12 de juny de 2023 a les 17:13
Et pot interessar
-
Successos Un escalador cau i resulta ferit al Clot d'en Goda a Vilaverd
-
Successos Tallen l'AP-2 a la Bisbal del Penedès per recuperar el cos sense vida d'un home al fons d'un barranc
-
Successos Ferit greu un motorista en un accident de trànsit a la TP-2031
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023