Accident a la N-240 a Valls. Avui divendres dia 21 de juliol al migdia, un camió ha bolcat i ha sortit fora de la via. Per sort, no s'han vist implicats més vehicles.
Ràpidament, diverses dotacions dels Bombers, els Mossos d’Esquadra i el Sistema d’Emergències Mèdiques s'han desplaçat fins al lloc dels fets.
El conductor del camió ha resultat il·lès i tampoc s'han hagut de lamentar danys materials de consideració.
ARA A PORTADA
-
Reus s'omple d'acrobàcies amb el tret de sortida de la 29a edició de la Fira Trapezi TarragonaDigital
-
L'onzena edició de la Music Valls Va de Vins es renova i bat rècord de cellers inscrits TarragonaDigital
-
El cel de Tarragona tornarà a il·luminar-se amb la 33a edició del Concurs de Focs Artificials: les dates i tots els detalls TarragonaDigital
-
L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
Publicat el 21 de juliol de 2023 a les 14:50
Et pot interessar
-
Successos Cambrils i Tarragona, punts clau en una xarxa de tràfic de cocaïna desarticulada per la policia
-
Successos Roba el moneder i el mòbil a una dona gran a Valls i acaba detinguda gràcies als veïns
-
Successos El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya
-
Successos Un motorista ferit en un accident de trànsit a la C-51 al Vendrell
-
Successos El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica amb les acusacions d'entitats ecologistes
-
Successos La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada