Un camioner ferit de gravetat en bolcar i perdre la càrrega a l'AP-7 a Mont-roig del Camp

El vehicle ha perdut la seva càrrega de paper en bolcar a l'AP-7 a l'altura de Mont-roig del Camp

El camió ha bolcat a l'AP-7 i ha tallat un carril, generant retencions.
El camió ha bolcat a l'AP-7 i ha tallat un carril, generant retencions. | Bombers de la Generalitat
18 de febrer de 2025, 09:11
Actualitzat: 11:37h

Un accident a l'autopista AP-7 està provocant afectacions a la circulació a l'altura de Mont-roig del Camp, en sentit Barcelona, en plena hora punta d'aquest dimarts, 18 de febrer. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit a les 08.47 hores, un camió ha bolcat al quilòmetre 269, perdent la seva càrrega de paper sobre la via. A causa de l'incident, un carril ha quedat tallat mentre els equips d'emergències han treballat per retirar el vehicle i netejar la calçada i es fan desviaments per l'A-7.

El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha activat dues unitats terrestres per atendre el conductor del camió, que ha estat traslladat a l'Hospital Sant Joan de Reus en estat menys greu. En aquest sentit, els Bombers de la Generalitat, que han mobilitzat quatre dotacions, han hagut d'excarcerar el camioner, que havia quedat atrapat a la cabina. En aquest sentit, s'han retirat poc després de les onze del matí, després de netejar la calçada i neutralitzar el vessament de combustible del dipòsit.

Es recomana als conductors que circulin per la zona que extremin la precaució i estiguin atents a les indicacions de les autoritats, ja que encara hi retencions i s'ha habilitat el voral per circular.