Accident laboral mortal: Un paleta cau mentre feia una obra a les Terres de l'Ebre

Els fets han tingut lloc a primera hora del matí al terme municipal de Batea, a la Terra Alta

Publicat el 21 de juliol de 2023 a les 09:35
Un home ha mort aquest matí a Batea, a la comarca de la Terra Alta, en un accident laboral. Els fets han tingut lloc poc abans de les vuit del matí —avís a les 7.52 hores— en les obres d'una casa. Un home, que estava treballant al sostre de l'habitatge, ha patit una caiguda per causes que s'estan investigant.

Arran de l'avís, s'han mobilitzat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). En aquest sentit, els sanitaris han intentat salvar la vida de l'home, però finalment ha acabat morint.

La víctima és un home de 53 anys i veí de Pinell de Brai, també a la comarca de la Terra Alta. En aquest sentit, els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat de guàrdia de Gandesa i del Departament d'Empresa i Treball, tal com marca el protocol.