Espectacular accident a primera hora de la tarda d'aquest dijous, 9 de març, al Baix Penedès. Els serveis d'emergències han rebut un avís per un xoc que implicava fins a cinc vehicles a la C-51, a l'altura de Santa Oliva.
Fins a cinc vehicles s'han vist implicats en aquest xoc frontal. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit es tracta de tres cotxes i dues furgonetes.
Tot i l'espectacularitat de l'accident, només s'han hagut de lamentar dues persones ferides, les quals han estat traslladades a l'hospital del Vendrell en estat menys greu.
L'avís als serveis d'emergències ha arribat a les 15.21 hores i s'informava d'un accident a la C-51, a Santa Oliva, al quilòmetre 7 d'aquesta carretera. Els Mossos d'Esquadra també s'han activat amb dues patrulles per ajudar en les tasques de regulació del trànsit, ja que la carretera ha quedat tallada.
També s'han activat diversos efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i dues dotacions dels Bombers de la Generalitat. La carretera ha quedat reoberta pels volts de les cinc de la tarda.
Accident múltiple amb 5 cotxes implicats i diversos ferits a la C-51
El xoc a la C-51 ha estat frontal i ha implicat tres cotxes i dues furgonetes
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2023 a les 16:56
Actualitzat el 09 de març de 2023 a les 17:01
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona