L'ajuntament també insta a reduir el temps de les dutxes i fer-ho amb aigua més freda, així com ventilar banys i cuines. Per als veïns que necessitin una alternativa a la compra d'aigua embotellada, el consistori ofereix un servei gratuït de proveïment mitjançant un camió cisterna instal·lat a l’Avinguda President Companys de 9 hores a 21 hores mentre no es normalitzin els valors.â“💧Aquí teniu unes FAQs sobre la restricció d'aigua potable a Flix.
— Ajuntament de Flix (@AjuntamentFlix) July 8, 2023
📠COMUNICAT SENCER:https://t.co/e1VxwIso6T pic.twitter.com/UDzHaIMzsm
Aigua contaminada a Flix: l'ajuntament adverteix els veïns que no facin ús de la que surt de l'aixeta
El consistori ofereix un servei gratuït a través d'un camió cisterna després de detectar un nivell elevat de THM (un plaguicida)
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica amb les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 09 de juliol de 2023 a les 09:44
L'Ajuntament de Flix recomana no fer ús de l'aigua de l'aixeta, ni per al consum ni per a cuinar, després de detectar un nivell elevat de Bromodicolormetà (un dels THM) i la presència d'un plaguicida (Propetanfos). Les analítiques confirmades aquest divendres al vespre indiquen que l'aigua no és apta per al consum humà.
Et pot interessar
-
Successos Un motorista ferit en un accident de trànsit a la C-51 al Vendrell
-
Successos El radar enxampa un nou conductor a una velocitat d'escàndol a la C-14 a Reus
-
Successos Desarticulen un grup criminal que tenia la seva base estratègica a Vila-seca
-
Successos Munta un sidral a Tarragona, orina al carrer i acaba denunciat per alteració de l'ordre públic
-
Successos Els cacen en un magatzem de cànnabis al Baix Camp i intenten fugir amb un revòlver carregat
-
Successos Demanen set anys i mig de presó per l'excap de la Policia Local de Montblanc acusat de «col·locar» la seva parella