Aparatós accident d'un camió dels Bombers a Reus

Els fets han tingut lloc a primera hora del matí a la sortida del parc de Bombers de la capital del Baix Camp

Publicat el 27 de març de 2023 a les 10:20
Actualitzat el 27 de març de 2023 a les 13:27
Ensurt a Reus per començar la setmana després que un camió dels Bombers de la Generalitat, del parc de la capital del Baix Camp, hagi patit un aparatós accident. En aquest sentit, segons ha explicat el 'Diari de Tarragona', el vehicle d'emergències ha bolcat en una rotonda, a la sortida del parc de Reus.

Segons el citat mitjà, l'accident s'ha produït a les nou del matí a la confluència dels carrers Mas dels Ossos i Mas del Tallapedra, quan el camió dels Bombers ha intentat esquivar un altre vehicle i ha acabat bolcant. El conductor accidentat, i únic ocupant del camió, ha resultat il·lès.

A conseqüència dels fets, s'ha produït una fuita de gasoil del camió, que ha estat controlada, la cisterna del vehicle ha perdut aigua i també hi ha hagut un petit vessament de gasolina de la motoserra.
 

Un cotxe crema a l'avinguda de Bellisens

D'altra banda, aquest diumenge al migdia, un cotxe que circulava per l'avinguda de Bellisens va cremar just davant de l'Hospital Sant Joan de Reus. Els fets no van provocar danys personals, però el vehicle va quedar completament calcinat.
 
A causa de l'incident es van mobilitzar efectius dels Bombers de la Generalitat, patrulles de la Guàrdia Urbana de Reus i unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Durant una bona estona, els dos carrils de sortida es van tallar per deixar treballar els equips d'emergència.