El professor jubilat de l'Escola Baltasar Segú de Valls acusat d'abús sexual a menors no haurà d'anar a judici. La denúncia contra ell presentada inicialment per Marc Pedraza per fets succeïts durant la dècada dels noranta no anirà més enllà ja que el cas hauria prescrit, segons el jutjat de la capital de l'Alt Camp, en haver passat més de vint anys, segons ha avançat El Vallenc.
El mateix mestre va negar davant del jutge haver comès aquests abusos, en una vista en la que només va voler respondre les preguntes del seu advocat. El cas va sortir a la llum el novembre de l’any passat quan Pedraza el va fer públic en un acte celebrat a Tarragona amb el suport de l’Associació de Famílies d’Abusos Sexuals de Tarragona (AFASIT).
A ell s'hi van sumar cinc alumnes més, que van presentar denúncia contra aquest exdocent per fets presumptament transcorreguts en anys anteriors.
Arxivada la denúncia contra un mestre de Valls per abusos a menors
El jutge considera que els fets han prescrit | Hi va haver sis denúncies públiques pels fets a l'escola de Valls
ARA A PORTADA
-
Torredembarra exigeix una solució la circulació de trens amb mercaderies perilloses pel nucli urbà TarragonaDigital
-
-
El Fòrum de la Justícia de Tarragona costarà 94,2 milions i tindrà gairebé 40.000 m²: «És un dia històric» Antonio Ramos Llauradó
-
Cornudella de Montsant rebutja formar part del parc natural de les Muntanyes de Prades TarragonaDigital
-
L'Ajuntament del Vendrell instal·larà 45 noves càmeres de videovigilància als carrers del municipi TarragonaDigital
Publicat el 08 d’agost de 2023 a les 07:59
Et pot interessar
-
Successos Quinze anys de presó per a un dels condemnats per matar un home a Reus l'any 2023
-
Successos Detenen un home a Cambrils que transportava més de 200 quilograms d'haixix
-
Successos Detingut in fraganti un home que intentava adquirir medicaments amb receptes falses a la Conca de Barberà
-
Successos Estabilitzen l'incendi que s'ha declarat en una finca agrícola a l'Alt Camp
-
Successos Intercepten un venedor il·legal del top manta a Tarragona amb més de 700 peces falsificades
-
Successos Absolen l'home acusat d'abusar d'una menor a la Part Baixa de Tarragona el 2024