Atracament de pel·lícula a l'N-340: lladres amb armes i fugida amb un gran botí

Els Mossos d'Esquadra investiguen el robatori als ocupants d'un cotxe al Vendrell

Publicat el 01 de juny de 2022 a les 15:50

La carretera N-340, a l'altura del Vendrell, s'ha convertit en l'escenari d'un atracament de pel·lícula d'acció. Un incident al Baix Penedès que ha tingut tots els ingredients d'un rodatge de cinema.

Els Mossos d'Esquadra han tingut constància d'un atracament enmig de la carretera i han iniciat una investigació. El cas és que aquest dimecres s'ha denunciat el robatori de més de 20.000 euros a tres persones que circulaven per l'N-340 a l'altura del Vendrell.

Segons han confirmat fonts policials a l'ACN, les víctimes conduïen per la carretera nacional, prop de l'encreuament amb l'AP-7, al voltant de la 13 hores quan un cotxe els ha barrat el pas de sobte.

Del vehicle n'han sortit diversos individus que han amenaçat a punta de pistola les tres persones que duien els diners. Els han pres el botí i han fugit a gran velocitat.

Alguns testimonis asseguren que han sentit trets. La policia busca ara els fugitius.

 

Nit de robatoris al Vendrell

Abans d'aquest atracament a la carretera a l'altura del Vendrell, a la capital del Baix Penedès, diversos comerços patien desperfectes durant la passada nit del 30 de maig. Uns fets que succeïen perquè els lladres intentaven accedir al seu interior per cometre un robatori.

En aquest sentit, els establiments afectats van ser  acadèmia i un servei tècnic situats al barri del Tancat.

En un dels casos, el de l'acadèmia de l'avinguda del Baix Penedès, el robatori es va poder consumar. Els responsables van veure al matí que els havien rebentat el vidre i el pany per entrar a l'interior. A dins estava tot regirat i s'havien endut tauletes i ordinadors portàtils.

A l'altre establiment, un servei tècnic situat al carrer de Sant Xavier, els lladres no van poder entrar. Tot i això, la persiana exterior estava forçada i els propietaris no la podien obrir. Des de la policia local afirmen que es tracta d'un intent de robatori i s'ha presentat també denúncia.

Els robatoris o intents de robatoris nocturns a comerços del Vendrell són habituals els últims mesos. A principis de maig, la policia ja va detenir tres joves que havien fet danys a diferents establiments quan intentaven forçar-los. L'última junta de seguretat local ja va confirmar que aquests delictes havien pujat el 2021.