La Guàrdia Urbana de Reus ha obert una investigació per esclarir l'atropellament d'un cotxet de bebè que va tenir lloc aquest passat dilluns al matí en un pas de vianants del centre de la capital del Baix Camp. Segons ha avançat el 'Diari de Tarragona', els fets van tenir lloc al carrer del Roser i el vehicle implicat seria una Fiat Fiorino.
El citat mitjà ha explicat que la furgoneta hauria impactat contra el cotxet de bebè —que era portat per la mare— en un pas de vianants, desplaçant-lo diversos metres. Sortosament, el petit no va patir lesions, tot i que la seva mare va haver de ser atesa per un atac de nervis. En aquest sentit, el conductor del vehicle va intentar fugir, tot i que va ser interceptat per diversos vianants.
El bebè no va patir ferides segons la primera revisió del SEM
Així, el van retenir al lloc dels fets fins que va arribar la Guàrdia Urbana i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Els sanitaris van explorar el bebè i van confirmar que no havia patit lesions superficials, tot i que restava pendent de fer-se una segona revisió en un centre hospitalari. Per la seva banda, la mare va ser atesa per un atac de nervis.
Els agents de la Guàrdia Urbana, per la seva banda, van parlar amb el conductor del vehicle, amb la mare del nadó i amb testimonis presencials. Una vegada fet això, van confeccionar l'atestat de l'accident a l'espera de tancar la investigació dels fets amb la informació recopilada.