Nova tarda d'incidències a la xarxa de Rodalies de Catalunya. En aquesta ocasió, a causa d'un atropellament a l'entrada de l'estació de Tarragona, tal com ha informat Renfe a les xarxes socials. El sinistre, que ha tingut lloc pels volts de les 18:30 hores, ha provocat la circulació fora de l'horari habitual dels trens de la línia R16. Segons alguns testimonis, una persona s'hauria llençat voluntàriament quan el tren circulava.
A causa de l'atropellament d'una persona a l'entrada de l'estació de Tarragona, els trens d'aquesta línia circulen fora del seu horari habitual.
— R16 Rodalies 🤖 (@rod16cat) June 26, 2024
Arran del succés, s'ha desplegat un dispositiu d'emergència del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), els Mossos d'Esquadra i la policia espanyola, tot i que no han transcendit ni les causes de l'accident ni l'estat de la víctima.