Avui dijous dia 14 de març al voltant de les 9.30 h del matí, un autobús s'ha avariat mentre circulava per l'AP-2, al terme municipal de Cabra del Camp.
Concretament, el succés s'ha produït al punt quilomètric 202, en direcció a Saragossa. El vehicle ha començat a treure molt de fum i s'ha donat l'avís d'incendi als Bombers, tot i que finalment els danys han estat menors.
Ràpidament, els passatgers que hi havia a l'interior de l'autobús han baixat del vehicle i actualment es troben fora de la zona de circulació.
El cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya s'han desplaçat fins al lloc dels fets.
Avís d'incendi d'un autobús ple de passatgers a l'AP-2, a Cabra del Camp
Els fets han tingut lloc a l'AP-2
Publicat el 14 de març de 2024 a les 11:06
Et pot interessar
-
Successos El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya
-
Successos Un motorista ferit en un accident de trànsit a la C-51 al Vendrell
-
Successos El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes
-
Successos La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada
-
Successos Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella
-
Successos El radar enxampa un nou conductor a una velocitat d'escàndol a la C-14 a Reus