Avui dijous dia 14 de març al voltant de les 9.30 h del matí, un autobús s'ha avariat mentre circulava per l'AP-2, al terme municipal de Cabra del Camp.
Concretament, el succés s'ha produït al punt quilomètric 202, en direcció a Saragossa. El vehicle ha començat a treure molt de fum i s'ha donat l'avís d'incendi als Bombers, tot i que finalment els danys han estat menors.
Ràpidament, els passatgers que hi havia a l'interior de l'autobús han baixat del vehicle i actualment es troben fora de la zona de circulació.
El cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya s'han desplaçat fins al lloc dels fets.
Avís d'incendi d'un autobús ple de passatgers a l'AP-2, a Cabra del Camp
Els fets han tingut lloc a l'AP-2
-
- Albert Oliva Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 14 de març de 2024 a les 11:06
Et pot interessar
-
Successos La regió del Camp de Tarragona és la que ha patit més incendis de vegetació durant el juliol
-
Successos Arresten un home per masturbar-se al carrer davant de menors al barri Fortuny de Reus
-
Successos Enxampen l'autor d'un robatori armat en un supermercat del Vendrell amb l'ajuda d'un reclús
-
Successos Es fa passar per un treballador i intenta robar la recaptació de l'aparcament del Pati de Valls
-
Successos Un incendi de vegetació afecta la zona del cementiri municipal al Pla de Santa Maria
-
Successos Quatre persones detingudes a Falset per delictes contra la salut pública