Nova nit moguda a Salou després que una baralla a ganivetades hagi acabat amb una persona ferida per arma blanca a la cama. Segons ha avançat el digital 'El Caso', els fets han tingut lloc aquesta passada matinada, poc després de les dues, al carrer Carles Buïgas de la capital de la Costa Daurada, davant d'una coneguda discoteca.
Segons el citat mitjà, el ferits és un home de 26 anys i ha estat un amic seu qui ha trucat al telèfon d'emergències 112. Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han estabilitzat la víctima, que perdia molta sang, i l'han traslladat a un centre sanitari.
D'altra banda, també s'han mobilitzat els Mossos d'Esquadra, que han obert una investigació per tal d'esclarir els fets i localitzar el suposat agressor, que va fugir del lloc després de la baralla.
Baralla a ganivetades a Salou: hi ha un home ferit
Els fets han tingut lloc aquesta passada matinada davant una coneguda discoteca del municipi de la Costa Daurada
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital
Publicat el 25 d’agost de 2023 a les 09:30
Et pot interessar
-
Successos El dispositiu policial al Bosc de la Marquesa de Tarragona es tanca amb 40 persones identificades
-
Successos Un comportament sospistós delata un lladre implicat en vuit robatoris amb força a Reus
-
Successos Un incendi en un aparcament de Reus crema dos vehicles i obliga a precintar parts d'un edifici
-
Successos Surt de la presó de Mas d'Enric un reclús condemnat per abusos que té «un alt risc de reincidència»
-
Successos Detingut a Tarragona un jove de 28 anys per fugir després de provocar dos accidents a la T-11 i causar ferits
-
Successos Detenen un jove a Reus com a presumpte autor de dos robatoris amb violència