Bolca un camió carregat de verdures i acaba en flames enmig de l'AP-7

Un carril de l'AP-7 a l'altura de Vila-seca ha estat tallat en sentit nord

Publicat el 21 de gener de 2022 a les 07:19

La història es repeteix. Mateix escenari i similar protagonista. L'autopista AP-7 ha vist com un camió es calcinava durant la matinada provocant problemes a la circulació de la via. 

 

La localització, però, és diferent. El dimecres a la matinada succeïa a l'AP-7 a l'altura de Sant Gregori i el d'aquesta matinada de divendres ha passat a la mateixa via, però, entre Reus i Vila-seca.

Crema un camió a l'AP-7

El servei d'emergències ha rebut l'avís per un camió que ha bolcat a l'autopista AP-7 i, en conseqüència d'aquest incident, el vehicle ha començat a cremar-se. Un foc de gran impacte visual. 

 

El camió, que anava carregat de verdures, anava ocupat per dues persones. Segons informen els Bombers de la Generalitat, totes dues han patit contusions lleus, però en haver arribat al lloc de les flames, estaven fora del vehicle. Els bombers han desplaçat quatre dotacions per l'incendi.

 

Els dos ocupants, però, han patit diverses contusions lleus en bolcar el camió. Han estat atesos pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per les ferides causades per l'accident.

 

[tweet]1484420125960941570[/tweet]

 

De resultes de l'accident, la circulació per l'autopista AP-7 ha tingut problemes. S'ha tallat un carril en sentit nord a l'altura del punt quilomètric 258. Per aquest motiu, hi ha retencions en aquesta via.

 

[tweet]1484409182669336576[/tweet]