Els Mossos d'Esquadra han denunciat penalment el conductor d'un camió que aquest dimecres circulava de forma temerària per la C-32 en direcció al Vendrell, entre Cubelles i Cunit. Els Mossos van rebre l'avís d'uns altres usuaris de la via sobre el fet que hi havia un camió que envaïa els tres carrils de circulació i xocava contra les tanques de protecció metàl·liques.
Després de cercar el vehicle, els agents el van trobar en una àrea de servei i van comprovar que presentava símptomes de trobar-se sota l'efecte de les begudes alcohòliques o les drogues. A la prova va donar positiu en cocaïna i durant l'escorcoll se li van trobar diversos bitllets enrotllats i amb restes de polsim blanc.
Per aquest motiu es va immobilitzar el vehicle i van denunciar penalment el conductor per conduir drogat. Els agents l'acusen d'un delicte contra la seguretat viària i està a l’espera que el citi el jutjat.
Cacen un camioner xocant contra les tanques i molt drogat en plena C-32
Testimonis van avisar que el camió va envair els tres carrils, mentre xocava amb les tanques de protecció
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
Tarragona reforça la seguretat per Sant Magí amb un dispositiu especial de la Guàrdia Urbana TarragonaDigital
-
Mont-roig del Camp reconeix Juanillo com a Fill Adoptiu per la seva trajectòria vital i llegat cultural TarragonaDigital
-
Roda de Berà reclamarà explicacions a Adif per les pantalles acústiques de fins a vuit metres TarragonaDigital
Publicat el 10 de març de 2023 a les 12:02
Actualitzat el 10 de març de 2023 a les 12:25
Et pot interessar
-
Successos Una nova incidència torna a tallar els trens de l'R14 entre Reus i Alcover
-
Successos Cacen un conductor amb una taxa d'alcohol increïblement alta circulant pel centre de Reus
-
Successos Roben més de 1.200 euros d'embotits en una parada durant la Firagost a Valls
-
Successos Estabilitzat l'incendi forestal a Alforja
-
Successos Rescat in extremis d’una embarcació sense control a l’entrada del port de Torredembarra
-
Successos L'enxampen gravant en un lavabo de dones al centre de Tarragona i agredeix una vigilant