L'Audiència de Tarragona ha condemnat dos homes a cinc anys de presó per causar un incendi amb tres focus al recinte de PortAventura el 4 d'agost de 2022. El ministeri fiscal demanava quinze anys de presó per ambdós per un delicte d'incendi amb perill.
[noticiadiari]99/14240[/noticiadiari]
En el judici celebrat aquest dijous a la secció quarta, les parts han assolit un acord de conformitat i s'ha considerat que els focs tenien una "menor entitat" per a les persones. Per la qual cosa, s'ha rebaixat la petició de presó.
Els dos condemnats, que tenen antecedents no computables amb aquesta causa, es trobaven en presó preventiva des dels fets.
Càstig exemplar per a dos homes que van provocar tres incendis a PortAventura
Els fets van tenir lloc l'agost del 2022 i se'ls ha condemnat per un delicte d'incendi amb perill
ARA A PORTADA
-
Les últimes exacavacions revelen que el Fòrum de la Colònia encara amagava secrets sota terra Antonio Ramos Llauradó
-
Els escenaris de la Catalunya Sud es posen al servei de la salut mental per acollir onze propostes teatrals Sandra Pérez
-
-
L'Ajuntament de Valls anuncia una inversió de 5,8 milions d’euros en millores a la via pública TarragonaDigital
-
Alliberades diverses dones a Reus en una operació contra una xarxa que les explotava sexualment TarragonaDigital
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 12:34
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 10:55
Et pot interessar
-
Successos Tallada la carretera N-340 a l'Arboç per un vehicle incendiat
-
Successos Cinc denúncies i una trentena d'identificats en un operatiu contra l'ús incívic de motos d'aigua a Tarragona
-
Successos Apareixen dos homes lligats en un xalet de Tarragona al costat d'una plantació de marihuana
-
Successos Detenen al Vendrell un socorrista per efectuar tocaments a una companya de feina
-
Successos Eleven el nivell de l'últim incident a la nuclear Vandellòs II: més de dos mesos amb una vàlvula de seguretat inoperativa
-
Successos Rescaten una noia de 19 anys que s'ofegava a Salou després d'entrar al mar beguda