Accident múltiple el que ha tingut lloc aquest divendres 24 de març a primera hora de la tarda a la C-51 entre el Vendrell i Albinyana. Quan faltaven pocs minuts per dos quarts de tres, s'ha produït una col·lisió en cadena que ha involucrat fins a cinc vehicles. Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), dues persones han quedat ferides lleus, i tres més han resultat il·leses.
L'accident ha provocat retencions a la C-51 en direcció al Vendrell, que han arribat fins a la rotonda d'accés a Albinyana. Precisament aquesta setmana s'ha informat que s'han adjudicat les obres per ampliar els vorals d'aquesta carretera.
Cinc vehicles implicats en un accident múltiple entre el Vendrell i Albinyana
Dues persones han quedat ferides a la C-51
ARA A PORTADA
-
-
«Faig el que m’apassiona i això comporta portar el nom de Montbrió per tot arreu, viatjar i conèixer altres cultures» Sandra Pérez
-
-
La Policia Local de Valls identifica els primers autors d’abocaments al Polígon Industrial TarragonaDigital
-
Ajuntament i veïnat de Roda de Berà reclamen l'aturada immediata de la instal·lació de pantalles acústiques TarragonaDigital
Publicat el 25 de març de 2023 a les 09:37
Actualitzat el 25 de març de 2023 a les 09:44
Et pot interessar
-
Successos La regió del Camp de Tarragona és la que ha patit més incendis de vegetació durant el juliol
-
Successos Arresten un home per masturbar-se al carrer davant de menors al barri Fortuny de Reus
-
Successos Enxampen l'autor d'un robatori armat en un supermercat del Vendrell amb l'ajuda d'un reclús
-
Successos Es fa passar per un treballador i intenta robar la recaptació de l'aparcament del Pati de Valls
-
Successos Un incendi de vegetació afecta la zona del cementiri municipal al Pla de Santa Maria
-
Successos Quatre persones detingudes a Falset per delictes contra la salut pública