De pedra: El conductor del bus escolar de Torredembarra que ha donat positiu en drogues

Els fets van tenir lloc aquest dimecres a primera hora del matí en el marc d'una campanya de control coordinada pel Servei Català de Trànsit

Publicat el 27 de gener de 2022 a les 11:34

Greu incident el que ha detectat la Policia Local de Torredembarra aquesta setmana. Segons ha informat l'Ajuntament del municipi, agents del cos policial han denunciat el conductor d'un autobús de transport escolar als instituts de la població torrenca després de donar positiu en una prova de detecció de drogues.

 

Els fets van tenir lloc aquest dimecres, a primera hora del matí, quan el conductor del vehicle va ser requerit per agents de la Policia Local de Torredembarra en arribar al centre educatiu de destí.

 

Aquesta actuació es va fer en el marc de la campanya de control del transport escolar, menors i viatgers, que realitza el cos de seguretat del municipi torrenc amb la coordinació del Servei Català de Trànsit.

 

El control es va fer quan l'autobús havia deixat els alumnes al centre educatiu

Els agents van inspeccionar l'autobús una vegada aquest va arribar al centre educatiu de destí i, posteriorment, van fer la prova de detecció de drogues al conductor, que va donar positiu. És a dir, segons la informació que ha facilitat el consistori torrenc, el vehicle, amb estudiants al seu interior, va fer la ruta fins a l'institut mentre era conduït per un conductor drogat.

 

Davant aquesta situació, la Policia Local de Torredembarra va activar el protocol establert en aquests casos, contactant amb l'empresa que gestiona el transport i sol·licitant la presència d'un conductor substitut que es fes càrrec del vehicle.

 

Aquests controls policials sobre el transport escolar, que inclouen comprovacions administratives del vehicle i de l'empresa, així com dels conductors, es fan a tot Catalunya durant aquesta setmana.