Detenen dos lladres amb nombrosos antecedents per robar en un vehicle a Tarragona

Els fets van tenir lloc el passat 13 de desembre al centre de la capital tarragonina, però els lladres no han estat arrestats fins a aquest mes de febrer

Publicat el 21 de febrer de 2024 a les 12:59
Agents dels Mossos d'Esquadra van detenir, els dies 7 i 19 de febrer a Tarragona i Salou, dos homes de 39 i 50 anys, com a presumptes autors d'un delicte de robatori a interior de vehicle. Els fets van tenir lloc el passat 13 de desembre al centre de Tarragona, quan dos homes van forçar el pany d'una furgoneta i van sostreure una caixa d'eines. Seguidament, ambdós van fugir amb un vehicle.
 
Després de revisar les imatges d'una càmera de seguretat, agents del Grup de Delinqüència Urbana de la comissaria de Tarragona van poder identificar els dos autors dels fets. Es dona la circumstància que tots dos acumulen nombrosos antecedents policials.

Per tot això, els dos investigats mantenien vigent una ordre de crida i cerca, fins que el primer d'ells va ser detingut per agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la comissaria de Salou el passat dia 7 de febrer.
 

El segon detingut, enxampat in fraganti quan robava en una furgoneta

Pel que fa al segon detingut, va ser arrestat el 19 de febrer quan estava robant a l'interior d'una furgoneta estacionada al polígon industrial Riu Clar de Tarragona. En aquest nou fet, el lladre havia sostret un aparell làser i un equip de soldadura valorats en gairebé 1.500 euros.

El primer detingut va passar a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Tarragona el passat dia 8 de febrer, mentre que el segon està previst que ho faci en les pròximes hores.