Detenen dues persones a les Terres de l'Ebre per robar dues furgonetes

Els Mossos van trobar en una granja de la Sénia els dos vehicles que havien estat sostrets d'unes dependències municipals del municipi veí de Traiguera

Publicat el 27 d’octubre de 2023 a les 17:25
Actualitzat el 27 d’octubre de 2023 a les 17:48
Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest passat dimecres a la Sénia una dona de 42 anys i un home de 35 anys com a presumptes autors del robatori de dues furgonetes de l'interior d'unes dependències municipals de la població veïna de Traiguera (Baix Maestrat). Els arrestats són els responsables d'una granja en desús al mateix municipi del Montsià on els agents van trobar dues furgonetes estacionades.

Les comprovacions posteriors van revelar que havien estat sostretes d'unes instal·lacions de l'Ajuntament de Traiguera el 9 de febrer passat. A l'interior de la granja abandonada, els Mossos van trobar també diverses eines i instruments sostrets d'una explotació porcina de la Sénia l'11 d'abril passat.

La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions. Tant l'home com la dona, investigats com a presumptes autors de dos robatoris amb força, van quedar en llibertat després de declarar en seu policial i es troben pendents de comparèixer davant l'autoritat judicial competent quan siguin requerits.