Els Mossos d'Esquadra han detingut el camioner que aquesta matinada de dimarts s'ha vist implicat en un accident mortal a l'Ametlla de Mar. Segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT), se l'ha detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi per imprudència greu i per conduir sota els efectes de les drogues.
Poc abans de la una de la matinada, el camió ha encalçat un turisme al quilòmetre 296,2 de l'AP-7, en sentit sud, i ha mort el conductor del cotxe, un home de 71 anys del qual no han transcendit més dades. Arran de la incidència, s'han activat dues patrulles de la policia, dues dotacions dels Bombers i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
A causa del succés s'ha tallat l'autopista en sentit sud i després s'ha restringit la circulació a un carril. La situació s'ha normalitzat cap a dos quarts de quatre de la matinada.
Amb aquesta, un total de 71 persones han perdut la vida en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya en el que va d'any, segons les dades de l'SCT.
Detenen el camioner implicat en l'accident mortal a l'AP-7: anava drogat
Un camió va envestir per darrere un turisme a l'AP-7 a l'Ametlla de Mar i va morir un home de 71 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juny de 2023 a les 07:23
Et pot interessar
-
Successos «Narcos» des de la presó del Catllar: desarticulades dues perilloses bandes amb abast estatal
-
Successos El Sindicat d'Habitatge de Reus denuncia coaccions a una família per part d'una empresa de desocupació
-
Successos Desapareguda una dona de 47 anys a Valls: demanen la col·laboració ciutadana per trobar-la
-
Successos Tarda d'incendis a Tarragona i Valls: cremen pneumàtics en un parc i un vehicle en ple carrer
-
Successos Tallen la TV-2126 a Calafell per un accident amb un ferit greu
-
Successos Mor en caure des d’un terrat per un cop de calor mentre treballava a Tarragona