Troben en un pis ocupat a Valls els presumptes autors d'un robatori amb violència a Vilafranca

En l'últim robatori van assaltar una botiga de Vilafranca del Penedès i ruixar les treballadores amb gas pebre

  • Imatge d'arxiu d'una detenció -
Publicat el 22 d’abril de 2025 a les 17:45
Actualitzat el 22 d’abril de 2025 a les 17:47

Els Mossos d’Esquadra han detingut cinc persones com a presumptes autores d’un robatori amb violència comès a una botiga de Vilafranca del Penedès a principis de febrer. Segons informa aquest dimarts dia 22 d'abril el cos policial, el dia dels fets, les cinc persones -tres dones i dos homes- van entrar a l’establiment i van omplir diverses bosses amb productes.

Ells van forçar les portes per a què elles poguessin sortir corrents sense pagar. Les dues treballadores de l’establiment van seguir-les per recuperar els objectes, però les fugitives les van colpejar i ruixar amb gas pebre. Fruit de la investigació, la policia va ubicar el grup en dos pisos ocupats de Valls i Mataró, on els va detenir a finals de març.

Les tres dones arrestades són germanes i tenen 19, 24 i 29 anys. Ja els constava un antecedent policial per un fet similar en una botiga de Sabadell. La dona identificada com a presumpta autora d’haver ruixat les treballadores de Vilafranca amb gas pebre duia un altre esprai a sobre quan els Mossos la van detenir i escorcollar.

Els dos homes, amb qui les dones van fugir el cotxe el dia dels fets, tenen 41 i 25 anys. Entre tots dos sumen una desena de detencions per fets similars als de Vilafranca.